نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

استقبال گرگانی‌ها از تیم قهرمان بسکتبال|از وعده ساخت سالن تا هدیه وزیر اقتصاد

  • کد خبر: ۱۰۷۵۰۱
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
استقبال گرگانی‌ها از تیم قهرمان بسکتبال|از وعده ساخت سالن تا هدیه وزیر اقتصاد
در مراسم استقبال از تیم قهرمان بسکتبال شهرداری گرگان، وعده داده شد تا بودجه لازم برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات غرب آسیا و آسیا در اختیار این تیم قرار بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کسب عنوان قهرمانی امروز راهی شهرش شد تا مورد استقبال مردم گرگان قرار بگیرد.

حاتمی: بزرگترین جایزه برای من خوشحالی مردم گرگان است
این مراسم در ناهارخوران گرگان با حضور هواداران و مسئولان این شهر با اجرای جواد خیابانی برگزار شد. محمد جمشیدی کاپیتان تیم به همراه مهران حاتمی سرمربی جام قهرمانی را جلوی هواداران بالای سر بردند و مورد تشویق قرار گرفتند. حاتمی در این مراسم گفت: «من از شادی مردم گرگان خوشحال هستم و این را از ته دلم می‌گویم که برای من بزرگترین جایزه همین خوشحالی مردم گرگان است.»

شهردار:قهرمانی آسیا را هم می‌خواهیم
پس از آن محمدرضا سبطی شهردار گرگان هم از بازیکنان، کادر فنی و هواداران این تیم تشکر و قدردانی کرد و گفت: ما بدون شک پس از دو سال قهرمانی در لیگ برتر به دنبال قهرمانی در آسیا خواهیم بود و هدف مان این است که جام آسیا را هم بالای سر ببریم.

هدیه وزیر اقتصاد به تیم
مجری برنامه هم اعلام کرد که از سوی دکتر احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی که اصالتا گرگانی است به هر کدام از اعضای تیم ۲ سکه هدیه داده اند.

پتی: دوست تان دارم
پری پتی هم که از ابتدای مراسم از سوی هواداران تشویق می‌شد به روی سن رفت و به زبان فارسی به گرگانی‌ها گفت: «دوست تان دارم.»

منتظری: ورزشگاه ۶ هزار نفری می‌سازیم
غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس هم در این مراسم گفت: اول از همه این قهرمانی لطف خدا بود و پس از آن مدیریت سرمربی تیم، حمایت شهردار و اعضای شورای شهر، هواداران فهیم و بازیکنان غیرتمند با همدلی توانستند این افتخار بزرگ را برای شهرمان به ارمغان آورند. سجادی وزیر ورزش به من گفت که در ایران مثل هواداران گرگان ندیده است و من هم اینجا می‌خواهم به هواداران پاداش دهم که آن هم قول ساختن ورزشگاه ۶ هزار نفری شهدای گلستان است که در کمتر از ۳ سال به امید خدا ساخته خواهد شد.

سنگدوینی: هیچ چیز مثل قهرمانی بسکتبال نمی‌تواند گرگانی‌ها را شاد کند
رمضانعلی سنگدوینی دیگر نماینده مجلس هم گفت: هیچ کاری مثل قهرمانی تیم بسکتبال گرگان نمی‌تواند این شور و نشاط را به شهر ما بیاورد. اگر گان سالن ۱۵ هزار نفری هم داشته باشد پر می‌کند، چون بسکتبال عشق واقعی مردم این شهر است.

وعده شورای شهر برای بودجه بسکتبال
پس از آن تمام اعضاس شورای شهر هم به روی سن آمده و هر کدام کوتاه صحبت کردند و در نهایت هم به شهردار گرگان گفتند هر چقدر بودجه برای قهرمانی در غرب آسیا و آسیا می‌خواهید ما در خدمت هستیم، چون با این کار مردم شهرمان خوشحال می‌شوند و هیچ چیزی هم برای ما با ارزش‌تر از شادی مردم مان نیست.

درخواست هواداران ۲ دستگاه اتوبوس!
در این زمان هواداران هم به شوخی و طنز از مسئولان درخواست ۲ دستگاه اتوبوس برای اینکه هواداران تیم را در مسابقات آسیایی همراهی کنند داشتند.
این مراسم در نهایت با تقدیر از کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان به پایان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->